facebook

Pro koho je virtuální sídlo určeno?

Pro všechny OSVČ, společnosti, občanská sdružení, spolky, nadace a další neziskové organizace, které potřebují sídlo pro své podnikání.

Související dotazy: Virtuální sídlo

Co je to virtuální sídlo?

Virtuální sídlo je adresa, kterou klient může uvést jako své oficiální sídlo pod...

Virtuální sídlo je adresa, kterou klient může uvést jako své oficiální sídlo podnikání zapsané v obchodním rejstříku nebo živnostenském rejstříku. Každá firma musí povinně mít sídlo na nějaké fyzické adrese, k čemuž je potřebný písemný souhlas vlastníka nemovitosti. Pokud nemáte vlastní nebo pronajatou nemovitost, nebo pokud takovou nemovitost nechcete uvádět z různých důvodů, můžete využít naše virtuální sídlo.

Jaké služby jsou součástí virtuálního sídla?

Součástí virtuálního sídla je poskytnutí souhlasu vlastníka nemovitosti s umístě...

Součástí virtuálního sídla je poskytnutí souhlasu vlastníka nemovitosti s umístěním sídla, označení nemovitostí / schránky obchodním jménem (názvem) klienta, přebírání a úschova přijaté pošty a oznámení emailem. Mezi doplňkové služby patří skenování / dosílka pošty, nebo třeba vyřízení změny sídla společnosti na OR (více zde změny ve společnosti).

Jaká je nejnižší cena virtuálního sídla?

Nejlevnější sídlo u nás můžete mít již za cenu 1 068 Kč / rok. Bližší informace...

Nejlevnější sídlo u nás můžete mít již za cenu 1 068 Kč / rok. Bližší informace naleznete v ceníku. Veškeré uvedené ceny jsou bez DPH.

Mohu virtuální sídlo použít pro společnost, kterou teprve zakládáme?

Ano, není problém. Pokud společnost ještě není zapsána a nemá přidělené IČO, pot...

Ano, není problém. Pokud společnost ještě není zapsána a nemá přidělené IČO, potřebujeme znát alespoň její název, na který Vám souhlas s umístěním sídla vystavíme.

Mohu si u Vás sídlo objednat jen na měsíc?

Minimální objednávka je na 12 měsíců.

Minimální objednávka je na 12 měsíců.

Jak mohu objednat virtuální sídlo?

Nejrychlejší způsob je vyplnění objednávky. Dále nás můžete kontaktovat telefoni...

Nejrychlejší způsob je vyplnění objednávky. Dále nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle (+420) 602 654 355, nebo zaslat e-mail na [email protected].

Jaký je další postup po odeslání objednávky?

Po obdržení poptávky Vám zašleme e-mail k doplnění potřebných údajů. Na jejich z...

Po obdržení poptávky Vám zašleme e-mail k doplnění potřebných údajů. Na jejich základě vystavíme fakturu a po úhradě Vám obratem zašleme podklady na Vaší korespondenční adresu. V případě zájmu je možné dokumenty po telefonické dohodě osobně vyzvednout v naší kanceláři na adrese Hálkova 2, Praha 2.

Sídlo potřebuji okamžitě, jak rychle mohu souhlas s jeho umístěním získat?

Podmínkou pro vydání souhlasu je provedení platby. Pokud od Vás obdržíme potřebn...

Podmínkou pro vydání souhlasu je provedení platby. Pokud od Vás obdržíme potřebné údaje a platbu do 10:00, je možné si souhlas vyzvednout ještě tentýž den nejdříve po 15h u nás v kanceláři na adrese Londýnská 730/59, 120 00 Praha 2.

Mám od Vás souhlas s umístěním sídla, jaký je další postup?

Pokud jste OSVČ, je potřeba souhlas doručit živnostenskému úřadu, který provede...

Pokud jste OSVČ, je potřeba souhlas doručit živnostenskému úřadu, který provede zápis sídla. V případě společnosti provádi zápis nového sídla zpravidla notář. Pokud se jedná o změnu v již existující společnosti, lze změnu provést i zápisem do obchodního rejstříku. Změnu zápisu Vám rádi vyřídíme, bližší informace naleznete zde: https://sidlofirmypraha5.cz/sluzby/zmeny-ve-spolecnostech.

Jak dlouho je platný souhlas s umístěním sídla?

Souhlas je platný většinou 2 až 3 měsíce (záleží na datu podpisu). Přesné datum...

Souhlas je platný většinou 2 až 3 měsíce (záleží na datu podpisu). Přesné datum naleznete přímo na ověřovací doložce, která je umístěna na dokumentu pod podpisem.

Mohu souhlas s umístěním sídla odeslat notáři / úřadu i elektronicky?

Ano, musí být však provedena jeho elektronická konverze. Službu provádí primárně...

Ano, musí být však provedena jeho elektronická konverze. Službu provádí primárně CzechPoint, za příplatek 150,- Kč bez DPH Vám můžeme konverzi dokumentu vyhotovit u našeho notáře.

Jak je to s doručováním pošty?

O veškeré přijaté poště informujeme zákazníky emailem. V případě tarifu START si...

O veškeré přijaté poště informujeme zákazníky emailem. V případě tarifu START si lze poštu nechat jednorázově naskenovat, přeposlat nebo vyzvednout za 150,- Kč. U balíčků STANDARD a PREMIUM je pak skenování/dosílka na adresu v ceně. Detaily naleznete v ceníku.

Mohu si změnit tarif v průběhu sjednaného období?

Ano, tarif lze kdykoliv navýšit, účtovat Vám budeme rozdíl v ceně za zbývající m...

Ano, tarif lze kdykoliv navýšit, účtovat Vám budeme rozdíl v ceně za zbývající měsíce do konce období.

Přebíráte i psaní do vlastních rukou a balíčky?

Psaní do vlastních rukou ani balíčky nepřebíráme, v těchto případech Vám e-maile...

Psaní do vlastních rukou ani balíčky nepřebíráme, v těchto případech Vám e-mailem zasíláme výzvu k vyzvednutí z pošty, se kterou si můžete zásilku nechat přeposlat.

Co nastane po uplynutí sjednaného období?

Zhruba měsíc před koncem zaplaceného období zasíláme automaticky fakturu na prod...

Zhruba měsíc před koncem zaplaceného období zasíláme automaticky fakturu na prodloužení. V případě zájmu ji stačí uhradit a máte vyřízeno. Pokud o pokračování zájem nemáte, je potřeba nás informovat, a hlavně sídlo Vaší živnosti/společnosti změnit, aby nedocházelo k neoprávněnému využívání sídla.

Mohu pronájem sídla ukončit předčasně?

Ano, sídlo můžete změnit kdykoliv, poměrnou část platby za zbývající měsíce do k...

Ano, sídlo můžete změnit kdykoliv, poměrnou část platby za zbývající měsíce do konce období však nevracíme.

Jak ukončit odběr virtuálního sídla?

Pro OSVČ: Zrušení živnosti: Úplné zrušení živnosti je nutné pro ukončení odběru...

Pro OSVČ: Zrušení živnosti: Úplné zrušení živnosti je nutné pro ukončení odběru služeb. Pouhé pozastavení živnosti není dostačující, protože i nadále dochází k odběru služeb. Změna sídla: Změnou sídla na jinou adresu dojde automaticky k ukončení odběru služeb. Pro SRO: Likvidace firmy a výmaz z OR: Pro ukončení odběru služeb je nezbytná likvidace firmy a její výmaz z Obchodního rejstříku (OR). Změna sídla: Změnou sídla na jinou adresu dojde automaticky k ukončení odběru služeb. V případě dalších dotazů nebo potřeby dalších informací nás neváhejte kontaktovat.

Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat.