facebook

Virtuální asistentka k vašim službám

Moderní svět svádí k uspěchanosti a zapomínání na sebe sama. Nedostatek času a hromada práce nutní podnikatele/živnostníky často pracovat i přes víkendy místo toho, aby si užívali volno s blízkými. Přitom řešení může být jednoduché – nebýt na to všechno sám. A právě proto význam virtuální asistentky v dnešní době roste. Právě díky její pomoci získáte spolehlivého partnera v podnikání, který vás podpoří, zvládne komunikaci s vašimi klienty, naplánuje potřebné kroky atd.

Na začátku se zdá, že se dá všechno stihnout. Hlavní část podnikání, která vám vydělává, i to ostatní, jako je fakturace, hledání zakázek, řešení webu, daní, marketingu, zvedání telefonů a odepisování na e-maily… jenže čím víc se byznys rozjíždí, tím víc administrativních a provozních úkolů přibývá a o to méně máte času na to hlavní, na výdělečnou činnost a rozvoj byznysu.

A přesně od toho virtuální asistentky jsou. Díky nim získáte čas na to, co vás na byznysu baví… a zbytek delegujete na ně!

Zajímavost: Úvodní konzultaci potřebnou k pochopení vašich potřeb a jak vám můžeme pomoci, u nás máte zdarma.

Virtuální asistentka je certifikovaná osoba, která pomáhá podnikatelům při řešení důležitých úkolů i maličkostí, které jsou zapotřebí odpravit pro bezproblémový chod podniku. Místo toho, aby u vás byla fyzicky přítomna, pracuje na dálku. Skvěle si rozumí s moderními technologiemi a dokáže nahradit jak sekretářku, tak třeba i marketingového specialistu. Její hlavní výhodou je úspora času a peněz, které byste jinak museli vynaložit za zaměstnance se vším všudy (výplata, dovolené, …).

Naše virtuální asistentky jsou samozřejmě profesionálně vyškolené tak, aby splnily každý byznysový úkol, který jim zadáte. Začněte využívat jejich služeb a zjednodušte si podnikání. Delegujte úkoly na ně a uvolněte si ruce na to v byznysu důležité.

Služby virtuální asistentky

S čím vám virtuální asistentka pomůže

Virtuální asistentka je vaše podpora v komunikaci se zákazníky, klienty, dodavateli, partnery. A také podpora jak v administrativní oblasti, tak třeba i v té obchodní, personální, marketingové a účetní. Každý podnik je unikátní a stejně tak i to, co se vám bude v rámci spolupráce s asistentkou hodit. Jaké úkoly z jakých oblastí na ni můžete třeba delegovat?

Klasická
administrativa

Výpomoc v administrativě a dále třeba i s fakturací, projektovým řízením atd. Zvedáme telefony, plánujeme schůzky, organizujeme různé akce, odepisujeme na e-maily, připravujeme dokumenty, přidáváme posty na sítích. Co je třeba.

Zákaznická
linka

Servis nabízíme od A do Z pro menší ale i větší projekty. Kromě vyřizování telefonních dotazů, nabízíme i správu e-mailů, komentářů a live chatů, které aktivně monitorujeme. Tyto služby poskytujeme i v angličtině a polštině.

Obchodní
činnost

Jsme tu, pokud potřebujete získat nové kontakty nebo nabídnout své výrobky a služby. Pomůžeme vám připravit i obchodní strategii a nastavit procesy tak, aby odpovídaly analýze a přiváděly vám co nejlepší výsledky.

Marketingové
služby

S citem pro design, obsah a strategii rádi posuneme i vaši značku na úplně novou úroveň. Tvoříme kampaně a strategie. A také exkluzivní obsah pro sítě. Nabízíme i tvorbu grafiky, videí a webů, online reklamu atd.

Výhody virtuální asistentky

  • Úspora času a nákladů – Získáte s ní čas na to, co vám reálně přináší zisk, a můžete se soustředit třeba i na další rozvoj byznysu, své vzdělávání atd.
  • K ruce, jak potřebujete – Platíte jen za skutečně odvedenou práci (vše měříme na minuty), ale může zvedat i telefony a být pro vaše klienty nonstop
  • Neřešíte zaměstnance – Pro asistentku nepotřebujete místo v kanceláři, nemusíte jí platit klasickou výplatu vč. pojištění, dovolených a ani techniku
  • Bohaté zkušenosti – Ráda vám pomůže nejen s běžnou administrativou, ale má přesah i do mnoha dalších odvětví (fakturace, marketing, obchod, …)
  • Efektivní komunikace – Delegujte na asistentku úkoly, jak to vyhovuje vám, zvládá většinu běžných platforem (e-mail, telefon, Trello, Slack, Asana,…)

Možnosti spolupráce s virtuální asistentkou

Jednorázová
spolupráce

Případ, když potřebujete pomoci s pouze jedním konkrétním úkolem. Třeba jen zorganizovat akci, vytvořit databázi kontaktů, upravit text či rešerši, …

Krátkodobá
spolupráce

Hodí se, máte-li například sezónní výkyvy nebo potřebujete na pár týdnů vykrýt nepřítomného zaměstnance, aby vám práce ve firmě nestála.

Dlouhodobá
spolupráce

Spolupráce s asistentkou může trvat i celé roky a je vám pak k ruce, kdykoli potřebujete. Hodí se, třeba když nechcete nikoho zaměstnat na 8 hodin denně.

Proč využívat služby našich virtuálních asistentek

5 let
na trhu

Celkově jsme odbavili stovky zakázek pro desítky společností a také OSVČ.

Tisíce
hodin

Klientům jsme ušetřili tisíce hodin, které tak mohli využít efektivněji.

Široký
záběr

Krom administrativy i obchod, reklama, marketing, infolinka či řízení projektů.

Maximální
spolehlivost

Máme od klientů skvělá hodnocení. Však je taky radost pro ně pracovat!

Cena za virtuální asistentku

Kolik hodin poptáte, je na vás. Běžně klientům doporučujeme, aby vyzkoušeli nejprve měsíc a zjistili, co pro ně virtuální asistentka všechno může vyřešit. A také, kolik hodin to přibližně je. Dále se pak můžete i vy rozhodnout pro odpovídající balíček, kdy vás každý další o více hodinách vyjde výhodněji (tedy v přepočtu na účtovanou hodinu).

Služby virtuální asistentky Cena za služby
Balíček START bez fixního měsíčního odběru hodin (ideální k využití na zkoušku či nárazově) 460 Kč/hodina
Balíček PROFI s fixními 10 hodinami měsíčně za 420 Kč/hodina 4 200 Kč/měsíc
Balíček OFFICE s fixními 25 hodinami měsíčně za 400 Kč/hodina 10 000 Kč/měsíc
Balíček BUSINESS s fixními 40 hodinami měsíčně za 390 Kč/hodina 15 600 Kč/měsíc
Balíček PREMIUM s fixním odběrem víc jak 40 hodin měsíčně 380 Kč/hodina

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Průběh spolupráce s virtuální asistentkou

1 / Konzultace

Nejprve s klienty probíráme jejich potřeby a cíle, a to jak současné, tak i jejich plány do budoucna.

2 / Návrh řešení

To celé detailně zanalyzujeme, vytvoříme odpovídající strategii a předložíme návrh spolupráce.

3 / Smlouva

Po schválení navrženého řešení spolu uzavřeme smlouvu a NDA. A poté vám již bude k dispozici vaše asistentka.

4 / Spolupráce

Jak uvádíme výše, služby asistentky můžete nejprve vyzkoušet. V případě spokojenosti je pak balíček už na vás.

Časté dotazy ohledně virtuální asistentky

Virtuální asistentka, nebo také virtuální asistent, je dodavatel služeb, většinou na volné noze či působící v rámci agenturního zastřešení. Virtuální asistentka může znamenat různé věci pro různé lidi. Je to v zásadě externista, cizí člověk, který vykonává pro větší i menší firmy a živnostníky různé úkony z oblasti administrativy, a pomáhá jim tak s jejich podnikáním. Při intenzivnější spolupráci bývá dokonce i součástí interního týmu.

Většinou se primárně jedná o tzv. back office, tedy věci jako je zařizování věcí (meetingy, letenky, eventy), rešerše, zvedání telefonů, podpora na chatu, fakturace apod. Jelikož trend virtuálních asistentek roste, mají čím dál širší záběr. Naše partnerská firma třeba nabízí i přesahy do obchodu, marketingu, pomoc s účetnictvím, weby atd.

  • Běžná administrativa – zvedání telefonů, plánování schůzek, pochůzky, příprava dokumentů, odepisování na e-maily, fakturace, organizace akcí, …
  • Zákaznická linka – dennodenní vyřizování telefonních dotazů, správa e-mailů, komentářů a také live chatů, … to celé často i ve vícero jazycích
  • Obchodní servis – obchodní konzultace, průzkum trhu, tvorba strategie, tvorba databáze, pomoc s expanzí firmy, mentoring obchodníků apod.
  • Marketingové služby – marketingová strategie, produkce videí, tvorba grafiky, online reklama (PPC), content marketing, tvorba webů a aplikací

Výše je uveden záběr služeb poskytovaný naší partnerskou firmou pro tuto oblast. Záběr služeb se na trhu u konkurence ovšem může lišit asistentku od asistentky.

Ceny na trhu se pohybují různě. Při sjednání služeb virtuální asistentky u nás máte na výběr z různých balíčků. Pokud si nejste jisti, který balíček si vybrat, klidně poptejte základní a spolupráci si vyzkoušejte. Až následně si můžete zvolit balíček hodin, které budete čerpat. Čím více hodin fixně poptáte, tím levnější budete odběr těchto služeb mít. Cenovka při sjednání služeb asistentky u nás začíná na 460 Kč/hodina, při odběru více jak 40 hodin měsíčně to však může být i jen 380 Kč/hodina.

  • Úspora času a nákladů – Získáte s ní čas na to, co vám reálně přináší zisk, a můžete se soustředit třeba i na další rozvoj byznysu, své vzdělávání atd.
  • K ruce, jak potřebujete – Platíte jen za skutečně odvedenou práci (vše měříme na minuty), ale může zvedat i telefony a být pro vaše klienty nonstop
  • Neřešíte zaměstnance – Pro asistentku nepotřebujete místo v kanceláři, nemusíte jí platit klasickou výplatu vč. pojištění a dovolených ani techniku
  • Bohaté zkušenosti – Ráda vám pomůže nejen s běžnou administrativou, ale má přesah i do mnoha dalších odvětví (fakturace, marketing, obchod, …)
  • Efektivní komunikace – Delegujte na asistentku úkoly, jak to vyhovuje vám, zvládá většinu běžných platforem (e-mail, telefon, Trello, Slack, Asana,…)

Zní vám to jako přesně to, co jste hledali, co potřebujete? Není nic snazšího než nám napsat přes formulář a asistentku poptat. Proč nezkusit měsíc na zkoušku?

To většinou záleží na dohodě a potřebách konkrétní firmy. Může být v běžnou kancelářskou dobu cca od 9:00 do 17:00, může být třeba i jen pár hodin v měsíci či jen některé dny, záleží to čistě na vás. V případě potřeby zastat zákaznickou linku může být k dispozici i celý den. A po dohodě i přes víkend. Poptat virtuální asistentku.

Pokud jste živnostník, freelancer, máte větší i klidně menší firmu a potřebujete pomoci s některými úkoly, které vás zdržují od hlavní náplně byznysu, která vás baví a vydělává vám, tak rozhodně služby virtuální asistentky vyzkoušejte. S největší pravděpodobností se vám totiž spolupráce vyplatí. Poptat virtuální asistentku.

V případě, že u nás poptáte základní balíček s předem nefixovaným počtem hodin, k ničemu se nezavazujete a po měsíci zaplatíte tolik hodin, kolik reálně virtuální asistentka odpracuje v rámci delegovaných úkolů. Sami pak můžete zvážit, na které činnosti ji dává pro vaše podnikání poptat. Poptat virtuální asistentku.

Zajímavost: Chcete se stát součástí týmu virtuálních asistentek a asistentů? Dejte nám vědět na e-mail níže a rádi s vámi probereme vaše představy a možnosti.

Nezávazná poptávka virtuální asistentky

Vyplňte nám prosím níže uvedený nezávazný formulář a na jeho základě vás do 24 hodin kontaktujem. Chcete-li cokoli probrat rychleji, zavolejte nám prosím na telefonní číslo 602 654 355 (ve všední dny jsme vám k dispozici 9:00–17:00) nebo nám napište e-mail na adresu [email protected].

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a s obchodními podmínkami.