facebook

Časté dotazy na sídla a založení firem

Začít vlastní podnikání často v ČR nebývá až tak jednoduché. Abychom vám to co nejvíce usnadnili, připravili jsme jednoduchý přehled základních otázek, na které nejčastěji odpovídáme našim klientům ohledně virtuálních sídel, zakládání společností a živností vůbec. Pokud byste měli nějakou jinou či jste byli ve specifické situaci, neváhejte se nám ozvat!

Virtuální sídlo

Co je to virtuální sídlo?

Virtuální sídlo je adresa, kterou klient může uvést jako své oficiální sídlo pod...

Virtuální sídlo je adresa, kterou klient může uvést jako své oficiální sídlo podnikání zapsané v obchodním rejstříku nebo živnostenském rejstříku. Každá firma musí povinně mít sídlo na nějaké fyzické adrese, k čemuž je potřebný písemný souhlas vlastníka nemovitosti. Pokud nemáte vlastní nebo pronajatou nemovitost, nebo pokud takovou nemovitost nechcete uvádět z různých důvodů, můžete využít naše virtuální sídlo.

Pro koho je virtuální sídlo určeno?

Pro všechny OSVČ, společnosti, občanská sdružení, spolky, nadace a další nezisko...

Pro všechny OSVČ, společnosti, občanská sdružení, spolky, nadace a další neziskové organizace, které potřebují sídlo pro své podnikání.

Jaké služby jsou součástí virtuálního sídla?

Součástí virtuálního sídla je poskytnutí souhlasu vlastníka nemovitosti s umístě...

Součástí virtuálního sídla je poskytnutí souhlasu vlastníka nemovitosti s umístěním sídla, označení nemovitostí / schránky obchodním jménem (názvem) klienta, přebírání a úschova přijaté pošty a oznámení emailem. Mezi doplňkové služby patří skenování / dosílka pošty, nebo třeba vyřízení změny sídla společnosti na OR (více zde změny ve společnosti).

Jaká je nejnižší cena virtuálního sídla?

Nejlevnější sídlo u nás můžete mít již za cenu 1 068 Kč / rok. Bližší informace...

Nejlevnější sídlo u nás můžete mít již za cenu 1 068 Kč / rok. Bližší informace naleznete v ceníku. Veškeré uvedené ceny jsou bez DPH.

Mohu virtuální sídlo použít pro společnost, kterou teprve zakládáme?

Ano, není problém. Pokud společnost ještě není zapsána a nemá přidělené IČO, pot...

Ano, není problém. Pokud společnost ještě není zapsána a nemá přidělené IČO, potřebujeme znát alespoň její název, na který Vám souhlas s umístěním sídla vystavíme.

Mohu si u Vás sídlo objednat jen na měsíc?

Minimální objednávka je na 12 měsíců.

Minimální objednávka je na 12 měsíců.

Jak mohu objednat virtuální sídlo?

Nejrychlejší způsob je vyplnění objednávky. Dále nás můžete kontaktovat telefoni...

Nejrychlejší způsob je vyplnění objednávky. Dále nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle (+420) 602 654 355, nebo zaslat e-mail na [email protected].

Jaký je další postup po odeslání objednávky?

Po obdržení poptávky Vám zašleme e-mail k doplnění potřebných údajů. Na jejich z...

Po obdržení poptávky Vám zašleme e-mail k doplnění potřebných údajů. Na jejich základě vystavíme fakturu a po úhradě Vám obratem zašleme podklady na Vaší korespondenční adresu. V případě zájmu je možné dokumenty po telefonické dohodě osobně vyzvednout v naší kanceláři na adrese Hálkova 2, Praha 2.

Sídlo potřebuji okamžitě, jak rychle mohu souhlas s jeho umístěním získat?

Podmínkou pro vydání souhlasu je provedení platby. Pokud od Vás obdržíme potřebn...

Podmínkou pro vydání souhlasu je provedení platby. Pokud od Vás obdržíme potřebné údaje a platbu do 10:00, je možné si souhlas vyzvednout ještě tentýž den nejdříve po 15h u nás v kanceláři na adrese Londýnská 730/59, 120 00 Praha 2.

Mám od Vás souhlas s umístěním sídla, jaký je další postup?

Pokud jste OSVČ, je potřeba souhlas doručit živnostenskému úřadu, který provede...

Pokud jste OSVČ, je potřeba souhlas doručit živnostenskému úřadu, který provede zápis sídla. V případě společnosti provádi zápis nového sídla zpravidla notář. Pokud se jedná o změnu v již existující společnosti, lze změnu provést i zápisem do obchodního rejstříku. Změnu zápisu Vám rádi vyřídíme, bližší informace naleznete zde: https://sidlofirmypraha5.cz/sluzby/zmeny-ve-spolecnostech.

Jak dlouho je platný souhlas s umístěním sídla?

Souhlas je platný většinou 2 až 3 měsíce (záleží na datu podpisu). Přesné datum...

Souhlas je platný většinou 2 až 3 měsíce (záleží na datu podpisu). Přesné datum naleznete přímo na ověřovací doložce, která je umístěna na dokumentu pod podpisem.

Mohu souhlas s umístěním sídla odeslat notáři / úřadu i elektronicky?

Ano, musí být však provedena jeho elektronická konverze. Službu provádí primárně...

Ano, musí být však provedena jeho elektronická konverze. Službu provádí primárně CzechPoint, za příplatek 150,- Kč bez DPH Vám můžeme konverzi dokumentu vyhotovit u našeho notáře.

Jak je to s doručováním pošty?

O veškeré přijaté poště informujeme zákazníky emailem. V případě tarifu START si...

O veškeré přijaté poště informujeme zákazníky emailem. V případě tarifu START si lze poštu nechat jednorázově naskenovat, přeposlat nebo vyzvednout za 150,- Kč. U balíčků STANDARD a PREMIUM je pak skenování/dosílka na adresu v ceně. Detaily naleznete v ceníku.

Mohu si změnit tarif v průběhu sjednaného období?

Ano, tarif lze kdykoliv navýšit, účtovat Vám budeme rozdíl v ceně za zbývající m...

Ano, tarif lze kdykoliv navýšit, účtovat Vám budeme rozdíl v ceně za zbývající měsíce do konce období.

Přebíráte i psaní do vlastních rukou a balíčky?

Psaní do vlastních rukou ani balíčky nepřebíráme, v těchto případech Vám e-maile...

Psaní do vlastních rukou ani balíčky nepřebíráme, v těchto případech Vám e-mailem zasíláme výzvu k vyzvednutí z pošty, se kterou si můžete zásilku nechat přeposlat.

Co nastane po uplynutí sjednaného období?

Zhruba měsíc před koncem zaplaceného období zasíláme automaticky fakturu na prod...

Zhruba měsíc před koncem zaplaceného období zasíláme automaticky fakturu na prodloužení. V případě zájmu ji stačí uhradit a máte vyřízeno. Pokud o pokračování zájem nemáte, je potřeba nás informovat, a hlavně sídlo Vaší živnosti/společnosti změnit, aby nedocházelo k neoprávněnému využívání sídla.

Mohu pronájem sídla ukončit předčasně?

Ano, sídlo můžete změnit kdykoliv, poměrnou část platby za zbývající měsíce do k...

Ano, sídlo můžete změnit kdykoliv, poměrnou část platby za zbývající měsíce do konce období však nevracíme.

Jak ukončit odběr virtuálního sídla?

Pro OSVČ: Zrušení živnosti: Úplné zrušení živnosti je nutné pro ukončení odběru...

Pro OSVČ: Zrušení živnosti: Úplné zrušení živnosti je nutné pro ukončení odběru služeb. Pouhé pozastavení živnosti není dostačující, protože i nadále dochází k odběru služeb. Změna sídla: Změnou sídla na jinou adresu dojde automaticky k ukončení odběru služeb. Pro SRO: Likvidace firmy a výmaz z OR: Pro ukončení odběru služeb je nezbytná likvidace firmy a její výmaz z Obchodního rejstříku (OR). Změna sídla: Změnou sídla na jinou adresu dojde automaticky k ukončení odběru služeb. V případě dalších dotazů nebo potřeby dalších informací nás neváhejte kontaktovat.

Založení společnosti

Kolik stojí založení společnosti s.r.o.?

Společnost s.r.o. Vám dokážeme založit již za 8 990,- Kč. Dále se cena odvíjí po...

Společnost s.r.o. Vám dokážeme založit již za 8 990,- Kč. Dále se cena odvíjí podle struktury společnosti, rozsahu společenské smlouvy, náročnosti přípravy podkladů apod. Bližší informace naleznete zde https://sidlofirmypraha5.cz/sluzby/zalozeni-firmy (všechny ceny jsou uvedeny bez DPH).

Jak u Vás proces založení společnosti funguje?

Vše vyřídíme na základě plných mocí. Po obdržení potřebných údajů Vám zašleme fa...

Vše vyřídíme na základě plných mocí. Po obdržení potřebných údajů Vám zašleme fakturu a plné moci k podpisu. Po provedení platby nám pouze dokumenty s ověřeným podpisem doručíte na naši adresu Hálkova 2, Praha 2, a vše ostatní již zajistíme my.

Jak dlouho založení společnosti trvá?

Průměrná doba založení trvá 2-5 pracovních dní. Po obdržení podepsaných dokument...

Průměrná doba založení trvá 2-5 pracovních dní. Po obdržení podepsaných dokumentů obratem objednáváme termín u naší partnerské notářské kanceláře. Následně založíme v bance účet pro složení základního kapitálu. Po provedení vkladu bývá společnost zpravidla následující den zapsána v obchodním rejstříku a připravena k podnikání.

Jakým způsobem se vkládá základní kapitál?

U ceníkových variant 1 a 2 je základní kapitál v ceně založení a složíme ho my....

U ceníkových variant 1 a 2 je základní kapitál v ceně založení a složíme ho my. Pokud máte zájem o vyšší kapitál, založíme v bance účet a prostředky musíte vložit Vy.

Jak je zajištěna ochrana mých prostředků?

Účet pro složení základního kapitálu je zvláštní typ účtu, který se používá pouz...

Účet pro složení základního kapitálu je zvláštní typ účtu, který se používá pouze pro tento účel. Po provedení vkladu jsou na něm prostředky zmraženy, dokud není společnost zapsána v obchodním rejstříku. Po zápisu může prostředky z účtu vybrat pouze jednatel společnosti.

Potřebuji společnost s větším kapitálem, ale momentálně nemám prostředky.

Rádi Vám založíme i společnost s větším kapitálem včetně jeho vkladu. V takovém...

Rádi Vám založíme i společnost s větším kapitálem včetně jeho vkladu. V takovém případě však proces trvá zhruba měsíc, protože společnost je založena na nás a následně přepsána. Kromě ceny založení zde účtujeme soudní poplatek 2 000,- Kč za převod.

Co ode mě k založení potřebujete?

Pro přípravu plných mocí potřebujeme základní informace o struktuře společnosti,...

Pro přípravu plných mocí potřebujeme základní informace o struktuře společnosti, tedy počet jednatelů a společníku, výši základního kapitálu, rozdělení podílů a zvolené živnosti.

Je v ceně založení firemního účtu?

V bance zakládáme pouze účet pro složení základního kapitálu. Po zápisu společno...

V bance zakládáme pouze účet pro složení základního kapitálu. Po zápisu společnosti do OR na základě výběru kapitálu tento účet zaniká a vy si můžete založit firemní účet u kterékoliv banky budete chtít.

Mohu si u Vás založit společnost jako cizinec?

Pokud máte trvalý pobyt na území ČR, nic se nemění. Pokud některý z jednatelů ne...

Pokud máte trvalý pobyt na území ČR, nic se nemění. Pokud některý z jednatelů nebo společníků nemá české občanství nebo trvalý pobyt, musí doložit výpis z rejstříku trestů v domovské zemi se superlegalizací (apostila) - poskytne ambasáda. Zároveň v tomto případě bude vyžadovat banka vyplnění bezpečnostního dotazníku, proces založení se tak může o pár pracovních dní prodloužit.

Mohu si u Vás založit společnost s vlastním sídlem?

Ano, poplatek za naše sídlo Vám z ceny odečteme. Kromě plných mocí pak od Vás bu...

Ano, poplatek za naše sídlo Vám z ceny odečteme. Kromě plných mocí pak od Vás budeme potřebovat ověřený souhlas vlastníka nemovitosti s umístěním sídla.

Co je to 100€ společnost

100 EUR – ideální pro jedno osobové podnikání, kdy klient neplánuje do budoucna...

100 EUR – ideální pro jedno osobové podnikání, kdy klient neplánuje do budoucna přibírat další společníky. Zakladatelská listina obsahuje pouze základní údaje o společnosti, vyžadované zákonem. Nelze zde zakotvit žádná ustanovení nad rámec povinného minima tj. například kmenové listy, zvláštní podíly (podíly jen s hlasovacími právy, jen s podílem na zisku apod.), quorum potřebné pro přijetí rozhodnutí valné hromady jiné než dle zákona, omezení jednatelů při jednání navenek předchozím souhlasem valné hromady k určitým jednáním, jednatelé jako kolektivní orgán, jednatel právnická osoba, vyloučení dědění podílu, předkupní právo společníků při převodu podílu, sociální podnik. Problém může nastat v situaci, kdy společnosti bude mít společnost více společníků, kteří budou chtít změnit společenskou smlouvu, v tomto případě se nemůže konat valná hromada (změna společenské smlouvy je v působnosti VH pouze pokud tak stanoví zakladatelská listina) a je nutno sepsat dohodu všech společníků. Příklad v praxi – klienti se 100 eur společností chtějí vyměnit jednatele a udělat změnu sídla – my nemáme jinou možnost než sepsat 2 notářské zápisy , kdy prvním NZ sepíšeme valnou hromadu, která rozhodne o změně jednatele a druhý NZ o dohodě společníků, kterou rozhodnou o změně zakladatelské listiny. (pokud má společnost jediného společníka, sepisujeme vždy rozhodnutí společníka a žádné omezení zde není). Klienti tedy ušetří za založení společnosti, ale v budoucnu se jim pravděpodobně prodraží navazující změny ve společnosti. Kam dále: Co je to společenská smlouva? Chci založit s.r.o.

Společenská smlouva společnost s.r.o.

Společenská smlouva je základní dokument, který definuje vztahy mezi společníky...

Společenská smlouva je základní dokument, který definuje vztahy mezi společníky a řídí fungování společnosti s ručením omezením (s.r.o.). Jedná se o důležitý právní dokument, který stanovuje podmínky fungování společnosti a upravuje vztahy mezi společníky. Společenská smlouva obsahuje informace o tom, kdo jsou společníci společnosti, jaká je výše kapitálu společnosti, jaké jsou povinnosti jednotlivých společníků a jakým způsobem se řídí společnost. Dále také obsahuje ustanovení o tom, jak se budou rozhodovat jednotlivé orgány společnosti, například valná hromada společníků nebo statutární ředitel. Podle zákona o obchodních korporacích musí společenská smlouva obsahovat některé základní údaje, jako jsou název společnosti, sídlo společnosti, účel společnosti a výši základního kapitálu společnosti. Další informace a podrobnosti mohou být do smlouvy zahrnuty dle vlastních potřeb a přání společníků. Kam dále: Co je to 100€ společnost Chci založit s.r.o.

Insolvence

Insolvence – co to je a jaké jsou její možnosti

Insolvence je situace, kdy osoba či firma nemá dostatek finančních prostředků na...

Insolvence je situace, kdy osoba či firma nemá dostatek finančních prostředků na splnění svých závazků vůči věřitelům, a proto není schopná vyhovět jejich požadavkům. Existují dva typy insolvence; úpadek a zkrachování. V případě úpadku se dosud neuhrazené pohledávky rozdělují mezi věřitele podle pořadí důležitosti, zatímco v případě zkrachování je insolventní osoba či firma vyřazena z obchodního rejstříku a všechny její závazky jsou zrušeny. Doba trvání insolvence Doba trvání insolvence se může lišit v závislosti na situaci a typu insolvence. Obecně lze říci, že trvání úpadku se pohybuje mezi 6 a 12 měsíci, zatímco trvání konkurzu se pohybuje mezi 12 až 18 měsíci. Podmínky, za kterých může být insolvence zrušena Insolvence může být zrušena, pokud dojde k splnění následujících podmínek: Dohodnutí s věřiteli – insolventní osoba či firma se musí dohodnout s věřiteli a sestavit plán na splnění závazků. Splnění závazků – insolventní osoba či firma musí splnit své závazky podle dohodnutého plánu. Schválení soudu – po splnění všech závazků musí být insolvence schválena soudem. Insolvence nemusí nutně znamenat konec pro osobu či firmu. Pokud se včas podniknou kroky k jejímu řešení, může být schválena a osoba či firma může pokračovat ve svém podnikání.

OSVČ - Osoba samostatně výdělečně činná

Co je živnostenské oprávnění OSVČ?

V ČR zahájení podnikání vyžaduje vykonat řadu formalit, úkonů a komunikovat s p...

V ČR zahájení podnikání vyžaduje vykonat řadu formalit, úkonů a komunikovat s patřičnými orgány státní správy. Zejména se jedná o získání živnostenského oprávnění. Následně pak přihlášení k sociálnímu a zdravotnímu pojištění a samozřejmě také registraci k dani z příjmu. KDE LZE ŽIVNOSTENSKÉ OPRÁVNĚNÍ ZÍSKAT? Založení živnosti funguje tak, že úřadům oznámíte záměr podnikání zahájit, doložíte jim potřebnou kvalifikaci, místo podnikání a živnostenský úřad vám přidělí tzv. živnostenské oprávnění (dříve známé také jako živnostenský list) a samozřejmě identifikační číslo (IČ). V papírové verzi již oprávnění (list) ovšem neobdržíte. Pokud byste jej klientům potřebovali někdy doložit (některé typy živností musí splňovat specifické podmínky), můžete si online vytisknout výpis z živnostenského rejstříku. Ověřenou verzi pak získáte na CzechPointu. DŮLEŽITÉ PODMÍNKY K ZÍSKÁNÍ ŽIVNOSTI Všeobecné podmínky pro získání živnostenského podnikání jsou zejména svéprávnost (plná); bezúhonnost a odborná způsobilost (pokud ji zákon vyžaduje). Dále pak to, že na osobu nebyl prohlášen v určitém období konkurz a nebyl na ni uložen zákaz činnosti provozovat živnost. Kromě toho jsou i další podmínky, mimojiné třeba, že osobě usilující o získání tohoto oprávnění nebylo oprávnění zrušeno po dobu 3 let zpětně nebo že po tu samou dobu nedošlo k zamítnutí insolvenčního rozhodnutí kvůli nepostačujícímu majetku k úhradě nákladů na zmíněné řízení. ZÍSKÁNÍ OPRÁVNĚNÍ PŘI NEZPŮSOBILOSTI Pro provozování řemeslné živnosti je nutné prokázat požadovanou odbornou způsobilost, a to výučním listem, maturitním vysvědčením, vysokoškolským diplomem či dokladem o uznání odborné kvalifikace. Ovšem zákon přesto zná způsob, jak lze i nedostatek způsobilosti nahradit. Konkrétně to jde prostřednictvím odpovědného zástupce. Jedná se o osobu, která splňuje způsobilost pro daný druh živnosti a odpovídá za provoz živnosti a za dodržování předpisů. POTŘEBUJETE S OPRÁVNĚNÍM POMOCI? Chcete začít podnikat, ale nevíte, jak na to? Svěřte celé vyřízení živnosti nám a neztrácejte čas s papírováním, studiem paragrafů a návštěvami úřadů. Vše vyřídíme jednoduše na základě plné moci, kterou připravíme po obdržení poptávky. A do 5 pracovních dnů můžete začít podnikat! POPTAT SLUŽBU

AML

Povinné ověření totožnosti dle AML

Jakožto poskytovatel virtuálních sídel a dalších šikovných služeb pro podnikate...

Jakožto poskytovatel virtuálních sídel a dalších šikovných služeb pro podnikatele musíme u klientů podle zákona č. 253/2008 Sb., tedy dle náležitostí AML (Anti-Money Laundering), povinně ověřovat jejich totožnost. Vše samozřejmě probíhá jednoduše, rychle a online. ČASTÉ DOTAZY NAŠICH KLIENTŮ Je v pořádku, že mi e-mail k ověření přišel od společnosti Legal Systems? Ano, využíváme specializované a automatizované řešení od společnosti Legal Systems. Od ní vám tedy přijdou veškeré e-maily, které poptávají ověření totožnosti. A také smlouva o poskytování našich služeb k pročtení a poté k elektronickému podpisu. Jak dlouho vlastně probíhá takové elektronické ověření totožnosti? Vše je otázkou pár minut. Ve většině případů by celý proces neměl zabrat víc jak 5 minut. Proč od svých klientů potřebujete elektronické ověření totožnosti? Jak zmiňujeme již v úvodu, jakožto poskytovatel virtuálních sídel a dalších šikovných služeb pro podnikatele podle zákona č. 253/2008 Sb., tedy dle náležitostí tzv. AML (Anti-Money Laundering), musíme u našich klientů povinně ověřovat jejich totožnost. Jak u vás zmíněné elektronické ověření totožnosti vlastně probíhá? Celý proces je jednoduchý a nezabere víc jak pár minut. Probíhá následovně: Přijde vám e-mail od Legal Systems s odkazem na ověření totožnosti Kliknete na odkaz v e-mailu a dostanete se do zabezpečeného systému V systému projdete 3 krátké kroky, kde doplníte nezbytné údaje a podpis Celý proces pak jednoduše zakončíte elektronickým ověřením totožnosti Proč je po ověření totožnosti potřeba podepsat aktualizovanou smlouvu? Ve smlouvě musíme mít vždy aktuální údaje, a tak vás po ověření totožnosti ještě poprosíme o potvrzení aktualizovaného znění smlouvy o poskytování našich služeb. Co se stane, když neověřím svou totožnost či nepodepíšu aktualizovanou smlouvu? V případě, že odmítnete ověření totožnosti a podpis smlouvy, nebudeme vám bohužel moci dále naše služby poskytovat. Jen drobné upozornění: Toto ověření vyplývá ze zákona, a tak jej od vás v případě odchodu k jiné firmě logicky bude požadovat i ta. MÁTE JINÝ DOTAZ NEBO POTŘEBUJETE PORADIT? V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo požadavků nás neváhejte kontaktovat. Jednoduše e-mailem na [email protected] nebo nám zavolejte na telefonní číslo 602 654 355.

TRVALÝ POBYT

Co je trvalý pobyt?

Trvalý pobyt je oficiální adresa, kterou má každý občan České republiky uvedeno...

Trvalý pobyt je oficiální adresa, kterou má každý občan České republiky uvedenou v občanském průkazu. Nejedná se nutně o místo skutečného bydliště – jde o administrativní údaj, který stát používá například pro doručování úřední korespondence, vedení v registrech nebo určování spádových oblastí úřadů, lékařů, zubařů a (nejen mateřských) škol pro potomky. Adresa trvalého pobytu tak slouží především jako kontaktní bod mezi občanem a státní správou. Pro změnu adresy potřebujete souhlas vlastníka nemovitosti a ohlášení změny na příslušném obecním úřadě do 30 dnů. Trvalý pobyt můžete mít i na adrese, kde fakticky nebydlíte – důležitý je pouze souhlas vlastníka objektu. POTŘEBUJETE SPOLEHLIVOU ADRESU PRO TRVALÝ POBYT? Nabízíme legální řešení po celé České republice. Rychlé vyřízení bez komplikací. V nabídce množství adres, ze kterých můžete libovolně dle svých preferencí vybírat! Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jak se liší trvalý pobyt od bydliště?

Trvalý pobyt a bydliště jsou dva odlišné pojmy, které se ale často zaměňují. Tr...

Trvalý pobyt a bydliště jsou dva odlišné pojmy, které se ale často zaměňují. Trvalý pobyt je administrativní adresa zapsaná v občanském průkazu, kterou stát využívá pro komunikaci s občany a vedení v registrech. Bydliště je naproti tomu místo, kde skutečně žijete a trávíte tam většinu svého času. Tyto dva pojmy tak nemusí být nutně totožné – můžete mít trvalý pobyt u rodičů a fakticky bydlet v podnájmu na druhém konci republiky, nebo cestovat po světě bez stálého místa k bydlení. Zákon nevyžaduje, abyste na adrese trvalého pobytu skutečně žili. Vyžaduje ale, abyste měli od vlastníka nemovitosti souhlas s tím, že si tam můžete trvalý pobyt zapsat. Díky tomu ho můžete klidně mít i na adrese, kde nebydlíte – třeba na adrese poskytovatele služby. Důležité je to, že jde o platnou a adresu uznanou státem pro veškerou úřední komunikaci. POTŘEBUJETE STABILNÍ TRVALÝ POBYT? Nabízíme řešení pro každého, kdo hledá flexibilitu a pohodlí. Legálně a bez komplikací. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jak na hlášení trvalého pobytu?

Hlášení trvalého pobytu vyřídíte na obecním úřadě, který je místně příslušný pr...

Hlášení trvalého pobytu vyřídíte na obecním úřadě, který je místně příslušný pro vámi zvolenou adresu. Potřebujete k tomu souhlas vlastníka nemovitosti s ohlášením změny trvalého bydliště a občanský průkaz. Na úřadě vyplníte ohlašovací lístek a úředník vám novou adresu zapíše přímo do občanky. Celé vyřízení je otázkou jedné návštěvy, zabere řádově desítky minut a je zdarma. Změnu trvalého pobytu musíte ohlásit do 30 dnů od faktické změny. Pokud tak neučiníte, hrozí vám pokuta až 2 000 Kč. Pokud využíváte službu Trvalého pobytu, poskytovatel adresy vám souhlas vlastníka dodá po uzavření smlouvy – pak už jen zajdete na příslušný úřad a máte hotovo. CHCETE SI VYŘÍZENÍ TRVALÉHO POBYTU ZJEDNODUŠIT? Poskytujeme souhlas vlastníka okamžitě po sjednání služby. Žádné čekání, žádné komplikace. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jak služba Trvalý pobyt funguje?

Služba Trvalý pobyt je řešením pro ty, kteří si nechtějí nebo nemohou ponechat...

Služba Trvalý pobyt je řešením pro ty, kteří si nechtějí nebo nemohou ponechat trvalé bydliště na své adrese. Typicky jde o lidi v podnájmu, cestovatele či osoby, které nechtějí zatěžovat rodinu. V praxi funguje služba tak, že klient si sjedná adresu poskytovatele trvalého pobytu. Tato adresa se mu pak zapíše do jeho občanského průkazu a stane se tak jeho oficiálním trvalým pobytem. CELÝ PROCES JE JEDNODUCHÝ Kontaktujete poskytovatele, třeba nás Vyberete si vhodnou adresu z nabídky Uzavřete jednoduchou smlouvu Obdržíte souhlas vlastníka nemovitosti po uhrazení poplatku Zajdete s ním na úřad podle nové adresy, kde vám ji zapíší Služba je zpoplatněná formou předplatného. Adresa je zcela legální a uznávaná všemi úřady. HLEDÁTE JEDNODUCHÉ ŘEŠENÍ PRO TRVALÝ POBYT? Nabízíme 14 adres po celé České republice. Rychlé vyřízení, stabilní adresa, férové podmínky. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Je služba Trvalý pobyt legální?

Ano, poskytování trvalého pobytu je zcela legální služba. Český právní řád umož...

Ano, poskytování trvalého pobytu je zcela legální služba. Český právní řád umožňuje zapsat trvalý pobyt na jakoukoli adresu, kde má občan souhlas vlastníka nemovitosti. Společnosti, které tuto službu nabízejí, jsou vlastníky objektů nebo mají k dispozici prostory určené právě pro takový účel. Zapsaná adresa je platná a oficiální – figuruje v občance a uznávají ji všechny úřady. Nejedná se o žádné "falešné" bydliště, ale o legální úřední adresu. Služba funguje na základě smluvního vztahu mezi klientem a poskytovatelem, přičemž ten uděluje řádný souhlas vlastníka k ohlášení změny trvalého bydliště. Celý proces je v souladu se zákonem a běžně využívaný tisíci uživateli napříč Českou republikou. POTŘEBUJETE LEGÁLNÍ ADRESU PRO TRVALÝ POBYT? Nabízíme prověřené řešení s plnou právní jistotou. Bez rizika, bez komplikací. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Je služba Trvalý pobyt legální?

Ano, poskytování trvalého pobytu je zcela legální služba. Český právní řád umož...

Ano, poskytování trvalého pobytu je zcela legální služba. Český právní řád umožňuje zapsat trvalý pobyt na jakoukoli adresu, kde má občan souhlas vlastníka nemovitosti. Společnosti, které tuto službu nabízejí, jsou vlastníky objektů nebo mají k dispozici prostory určené právě pro takový účel. Zapsaná adresa je platná a oficiální – figuruje v občance a uznávají ji všechny úřady. Nejedná se o žádné "falešné" bydliště, ale o legální úřední adresu. Služba funguje na základě smluvního vztahu mezi klientem a poskytovatelem, přičemž ten uděluje řádný souhlas vlastníka k ohlášení změny trvalého bydliště. Celý proces je v souladu se zákonem a běžně využívaný tisíci uživateli napříč Českou republikou. POTŘEBUJETE LEGÁLNÍ ADRESU PRO TRVALÝ POBYT? Nabízíme prověřené řešení s plnou právní jistotou. Bez rizika, bez komplikací. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jaké jsou podmínky pro Trvalý pobyt?

Pro využití služby Trvalého pobytu je potřeba splnit několik základních podmíne...

Pro využití služby Trvalého pobytu je potřeba splnit několik základních podmínek. Především musí poskytovatel služby být majitelem nemovitosti nebo mít právo ji pro tento účel nabízet – to je záruka toho, že je souhlas vlastníka platný. Dále je nutné uzavřít smlouvu mezi klientem a poskytovatelem služby, která vytváří smluvní vztah a definuje práva a povinnosti obou stran. Služba je zpoplatněná, obvykle formou předplatného, které se platí ročně nebo na delší období. Důležité je si uvědomit, že adresa trvalého pobytu slouží pouze k zápisu do dokladů, nikoli k reálnému bydlení. Nemůžete na dané adrese pobývat ani tam přebírat poštu – ta musí být řešena jinak, třeba přes dosílku od České pošty nebo Datovou schránku. Pokud tyto podmínky splňujete a službě rozumíte, nic vám nebrání ji využít jako praktické a zcela legální řešení. CHCETE SI ZAJISTIT TRVALÝ POBYT BEZ KOMPLIKACÍ? Nabízíme transparentní podmínky, rychlé vyřízení a stabilní adresy po celé ČR. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Komu se služba Trvalý pobyt hodí?

Služba trvalého pobytu je ideální pro všechny, kteří potřebují mít spolehlivou...

Služba trvalého pobytu je ideální pro všechny, kteří potřebují mít spolehlivou a stabilní adresu v občanském průkazu, ale z různých důvodů si ji nemohou nebo nechtějí ponechat na své skutečné adrese. Nejčastěji ji využívají tito: Lidé bydlící v nájmu, kde jim pronajímatel nechce dát s trvalým pobytem souhlas. Lidé shánějící lepší služby a třeba v dané lokalitě i levnější parkování. Lidé, kteří se často stěhují nebo dlouhodobě cestují (digitální nomádi). A ti, kdo vyžadují anonymitu, jelikož nemusí uvádět své reálné bydliště. Díky službě trvalého pobytu mají všichni tito lidé jistotu, že jejich úřední adresa bude stabilní a spolehlivá bez ohledu na to, jak často se stěhují nebo kde zrovna pobývají. Je to praktické řešení pro každého, kdo hledá flexibilitu, nezávislost nebo jednoduše nechce zatěžovat rodinu či přátele žádostí o vedení trvalého pobytu na jejich adrese. HLEDÁTE STABILNÍ ŘEŠENÍ PRO VÁŠ TRVALÝ POBYT? Ať už cestujete, často se stěhujete nebo jen potřebujete nezávislou adresu – máme řešení pro vás. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Kolik služba Trvalý pobyt stojí?

Cena za zřízení a poskytování trvalého pobytu se běžně odvíjí od lokality a dél...

Cena za zřízení a poskytování trvalého pobytu se běžně odvíjí od lokality a délky sjednané služby. Obvykle se platí formou ročního poplatku či víceletého, přičemž čím delší období služby si zvolíte, tím výhodnější roční cena vám může vyjít (dle konkrétní lokality/nabídky). Náklady jsou výrazně nižší než nájem bytu, a tak je služba cenově dostupným řešením pro každého, kdo potřebuje mít oficiální adresu. Konkrétně se ceny u nás pohybují od 2 190 Kč bez DPH ročně do 6 290 Kč v závislosti na zvolené lokalitě a délce trvání služby. V ceně jsou zahrnuty všechny podstatné položky – rychlé získání souhlasu s ohlášením změny trvalého bydliště, stabilní adresa od prověřeného poskytovatele a žádné jednorázové ani zřizovací poplatky za poskytnutí adresy. Služba je tak transparentní a bez skrytých nákladů. ZAJÍMÁ VÁS KONKRÉTNÍ CENÍK PRO VAŠI LOKALITU? Aktuálně nabízíme 14 adres po celé ČR s přehledným ceníkem. Vyberte si tu správnou pro vás. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Co je všechno je v ceně Trvalého pobytu?

V ceně služby Trvalý pobyt je zahrnuto vše podstatné, co potřebujete k tomu, ab...

V ceně služby Trvalý pobyt je zahrnuto vše podstatné, co potřebujete k tomu, abyste si mohli bezproblémově zapsat novou adresu do občanského průkazu. Konkrétně: Získáte rychlý souhlas s ohlášením změny trvalého bydliště od vlastníka nemovitosti Stabilní adresu pro trvalý pobyt od prověřeného poskytovatele Platíte pouze pravidelný roční nebo víceletý poplatek, který pokrývá celou službu. Služba je koncipovaná tak, aby byla maximálně transparentní a bez skrytých nákladů. Nemusíte řešit žádné další administrativní kroky na straně poskytovatele – vše potřebné dostanete po uzavření smlouvy a můžete rovnou vyrazit na obecní úřad k zápisu nové adresy. Jednoduše, rychle, bez komplikací. CHCETE SLUŽBU BEZ SKRYTÝCH POPLATKŮ A PŘEKVAPENÍ? Nabízíme férové podmínky a transparentní ceník. Víte přesně, za co platíte. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jak je to u Trvalého pobytu s poštou?

Na našich adresách pro Trvalý pobyt není možné přebírat poštu. Jde o virtuální...

Na našich adresách pro Trvalý pobyt není možné přebírat poštu. Jde o virtuální adresy určené pouze k administrativnímu zápisu do občanského průkazu a pro komunikaci se státní správou, nikoli k reálnému fyzickému provozu. Pokud tedy očekáváte příjem pošty nebo balíků, je nutné zvolit jiné řešení, které zajistí doručení korespondence na vaši skutečnou adresu. Nejčastějším a nejpraktičtějším řešením je zřízení dosílky od České pošty, která automaticky přeposílá veškerou poštu z adresy trvalého pobytu na vámi zvolenou doručovací adresu. Další možností je zřízení Datové schránky, kam vám státní orgány a úřady mohou doručovat elektronicky – tento způsob je moderní, rychlý a ekologický. Obě varianty vám umožní mít trvalý pobyt na virtuální adrese a přitom mít plnou kontrolu nad příjmem důležité korespondence. POTŘEBUJETE TRVALÝ POBYT? Nabízíme stabilní adresy s jasným výkladem všech podmínek. Víte, co očekávat. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Jaké adresy pro trvalý pobyt nabízíte?

Aktuálně nabízíme 14 adres po celé České republice, a to jak v Praze, tak i ve...

Aktuálně nabízíme 14 adres po celé České republice, a to jak v Praze, tak i ve městech jako Brno, Ostrava, Liberec, České Budějovice či Kladno. Máte tak možnost vybrat si lokalitu, která vám nejvíce vyhovuje – ať už z praktických důvodů, jako je blízkost úřadů nebo lepší dostupnost služeb, nebo prostě preferujete konkrétní město či region. Celý proces výběru je jednoduchý – stačí si vybrat lokalitu, zvolit délku, na jak dlouho službu chcete, a odeslat nám vyplněný formulář. Mimochodem, čím delší čerpání služby na dané adrese u nás zvolíte, tím lepší roční cena vám může vyjde (dle zvolené adresy a varianty). Po odeslání formuláře se vám obratem ozveme a celý proces vyřízení rychle dokončíme. HLEDÁTE ADRESU V KONKRÉTNÍM MĚSTĚ? Nabízíme široký výběr lokalit po celé ČR. Najděte tu správnou pro vás. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Proč mít Trvalý pobyt od Sídlomatu?

Nabízíme služby trvalého pobytu již více než 6 let a za tu dobu jsme pomohli př...

Nabízíme služby trvalého pobytu již více než 6 let a za tu dobu jsme pomohli přes 4 500 firmám a živnostníkům. Poskytli jsme více než 4 000 sídel a podíleli jsme se na založení přes 2 000 firem a dalších subjektů. Naše zkušenosti a stabilita na trhu jsou zárukou toho, že dostanete profesionální službu, na kterou se můžete spolehnout. Díky dlouholeté praxi víme přesně, co klienti potřebují – rychlé vyřízení, transparentní podmínky, férový přístup a žádné komplikace. Máme širokou síť adres po celé České republice, takže si můžete vybrat lokalitu, která vám vyhovuje. A co je nejdůležitější – vše je zcela legální, prověřené a bez skrytých poplatků. Jednoduše řešení, kterému můžete věřit. CHCETE SPOLEHLIVÉHO PARTNERA PRO VÁŠ TRVALÝ POBYT? Přidejte se k tisícům spokojených klientů. Vyzkoušejte službu, která funguje. Vybrat adresu pro pobyt Víc o službě Trvalý pobyt > .btn-primary-custom { background-color: #26ace3; border-color: #26ace3; color: #fff; } .btn-primary-custom:hover { background-color: #1e8cba; border-color: #1e8cba; color: #fff; } .btn-link-custom { color: #26ace3; } .btn-link-custom:hover { color: #4dbfee; }

Seznam živností

Živností je soustavná činnost provozovaná samostatně, vlastním jménem, na vlastní odpovědnost, za účelem dosažení zisku a za podmínek stanovených zákonem.

Nenašli jste zde odpověď na vaší otázku?