facebook

CALL CENTRA POMÁHAJÍ RŮZNÝM FIRMÁM. A VY SI SLUŽBY NAŠEHO PARTNERSKÉHO CALL CENTRA NYNÍ MŮŽETE VYZKOUŠET ZDARMA!

Call centra jsou důležitým nástrojem pro komunikaci se zákazníky a mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu vaší firmy. Správné využití call centra může zlepšit zákaznickou spokojenost, zvýšit prodeje a optimalizovat vnitřní procesy… To a mnohé další. Proto se v dnešním rozhovoru budeme věnovat právě tématu call center a jejich využití v podnikání. Vyzpovídáme proto provozní call centra firmy CanadianPort s.r.o. Janu Fialovou. Navíc v závěru článku pak zjistíte, jak získat kredit 5 000 Kč na hovorné zdarma, se kterými si nezávazně můžete vyzkoušet jejich služby a otestovat si jejich přínos pro své podnikání.

CALL CENTRA POMÁHAJÍ RŮZNÝM FIRMÁM. A VY SI SLUŽBY NAŠEHO PARTNERSKÉHO CALL CENTRA NYNÍ MŮŽETE VYZKOUŠET ZDARMA!

DOBRÝ DEN, JANO. JAK SE MÁTE?

Zdravím klienty Sídlomatu. A děkuji za optání, jde to velmi dobře. Snad se máte stejně!

SUPER. TAK NEJPRVE, CO TAKOVÉ CALL CENTRUM DĚLÁ?

Call centrum funguje jako centrální bod pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, jako je telefon, e-mail, chat, SMS nebo aplikace jako WhatsApp. Vyškolení operátoři buď přijímají hovory a poskytují podporu, nebo aktivně volají za účelem domlouvání schůzek, filtrování databází a zajišťování leadů. Call centra se starají o správu leadů, což zahrnuje kontrolu nových, obvolání, podávání informací, ověřování podmínek a domlouvání schůzek. Dále spravují také CRM systémy, zajišťují follow-upy a připravují reporty. To vše má pod kontrolou jeden operátor, který také volá „mrtvým kontaktům" jednou měsíčně, spravuje kalendáře a výsledky reportuje.

JAKÉ JSOU VLASTNĚ HLAVNÍ CÍLE CALL CENTER?

Hlavním cílem je poskytnout zákazníkům vynikající službu. Jejich spokojenost je klíčová, a proto se call centra zaměřují na efektivní řešení jejich byznysových potřeb.

JAKÉ SLUŽBY NABÍZÍ TZV. PASIVNÍ LINKA? A JAKÉ TA AKTIVNÍ?

Pasivní linka přijímá hovory z webových stránek klienta, poskytuje informace, ověřuje podmínky zájemců, domlouvá schůzky a spravuje CRM systém. Dále pak vyřizuje příchozí e-maily, komunikuje se zákazníky na sociálních sítích, pomáhá při marketingových činnostech a spravuje třeba i různé SMS kampaně. Tyto aktivity pomáhají harmonizovat interní organizaci firmy, šetří čas a náklady a zajišťují kvalitní péči o každý lead, což vede k vyšším ziskům.


Operátoři aktivní linky volají potenciálním zákazníkům, nabízejí produkty nebo služby, provádějí ankety a dotazníky a získávají zpětnou vazbu. Aktivní linka může také informovat zákazníky o speciálních nabídkách, blížících se termínech, nových produktech nebo servisních úkonech. Dále se zaměřuje také na generování obchodních příležitostí a poskytování zákaznické podpory.

KDYŽ UŽ JSME U TĚCH ROZDÍLŮ, JAK SE LIŠÍ INTERNÍ A EXTERNÍ CALL CENTRUM?

Interní call centrum centrum nabízí lepší znalost produktů a služeb, plnou kontrolu nad školením a kvalitou služeb, což vede k vyšší konzistenci. Nevýhodou jsou vyšší náklady a omezená flexibilita při zvládání změn v objemu hovorů. Příkladem takového call centra s vlastními zaměstnanci jsou třeba banky. Oproti tomu externí call centra mají nižší provozní náklady a větší flexibilitu. Nevýhody zahrnují menší znalost produktů a služeb a menší kontrolu nad kvalitou poskytovaných služeb.

KTERÉ OBORY NEJČASTĚJI VYUŽÍVAJÍ CALL CENTRA?

Call centra jsou využívána v mnoha oborech, jako je zdravotnictví, bankovnictví, zákaznický servis, prodej a marketing, cestovní ruch. V každém z těchto oborů plní specifické úkoly, od poskytování informací a řešení problémů po generování a zpracování leadů. Využití služeb externího call centra je ideální pro menší či střední firmu.

JAK SE VAŠE CALL CENTRUM LIŠÍ OD OSTATNÍCH?

Naše call centrum se zaměřuje na personalizovaný přístup k zákazníkům, investuje do školení operátorů a využívá moderní technologie k zajištění vysoké úrovně služeb. Poskytujeme pravidelná školení, sbíráme zpětnou vazbu a neustále optimalizujeme procesy. Používáme specializovaný software pro řízení hovorů, správu kontaktů a sledování výsledků, což nám umožňuje efektivně řídit tok hovorů a poskytovat rychlou a kvalitní podporu.

PROČ SI VYBRAT NAŠE CALL CENTRUM?

Naše call centrum se úspěšně specializuje na oblast fotovoltaiky a dosáhli jsme vynikajících výsledků. Do budoucna plánujeme další investice do technologií a zlepšování procesů, abychom poskytovali co nejlepší zákaznickou podporu. Neznamená to ale že ostatní sektory jsou pro nás cizí. Máme klienty i z finančního sektoru, IT, startupy atd. Nabízíme jim vstřícné ceny, individuální přístup, vysoký konverzní poměr, přirozenou komunikaci bez skriptů a samozřejmě i kvalitní reporty.


Navíc tím, že velká část našich operátorů má velké zkušenosti v obchodě přinášíme velkou pomoc právě v tom, co klasický obchodník nemá v oblibě a to jsou „studené“ kontakty. Málokterý obchodník skáče radostí, pokud má každý den volat nové neznámé kontakty a „tlačit“ je do prezentací (představovat jim nabídku), případně přímo schůzek. Naše operátorky jsou proškoleny a mají mnohaleté zkušenosti přesně s tímto druhem hovorů, kontakt ověří, představí to, o co se jedná, zašlou materiály a ideálně obchodníkovi sjednají schůzku. Služby našeho call centra jsou zvlášť ceněny pro vysokou kvalitu a efektivitu, což i potvrzuje rostoucí zájem zákazníků.

TO ZNÍ SKVĚLE, JEN TAK DÁL. MOC DĚKUJEME ZA ROZHOVOR, JANO.

Také děkuji a ještě závěrem s dovolením připomenu naši nabídku pro klienty Sídlomatu. Pokud si u nás na webu Canadian port do DD. MM. 2024 objednají naše služby a v poptávkovém formuláři zmíní, že jsou klienty Sídlomatu a uvedenou kód „SFP”, tak získají naše služby v hodnotě 5 000 Kč na zkoušku zcela zdarma.

Další články

Jaký je rozdíl mezi sídlem firmy a místem podnikání

Jaký je rozdíl mezi sídlem firmy a místem podnikání Jednoduše řečeno, záleží na tom, zda jste soukromá osoba neboli živnostník (OSVČ) nebo právnická soba neboli...

Životní pojištění pro podnikatele. Vyplatí se, nebo ne?

Životní pojištění pro podnikatele. Vyplatí se, nebo ne? Stát se o většinu OSVČ při nemoci či úrazu de facto nepostará. Jedna věc je, že kolem...

MÁTE PODNIKATELSKÝ PLÁN? A DRŽÍTE SE HO, AKTUALIZUJETE HO?

MÁTE PODNIKATELSKÝ PLÁN? A DRŽÍTE SE HO, AKTUALIZUJETE HO? Podnikatelský plán je většinou interní dokument, který popisuje cíle podnikání a konkrétní kroky, jak jich postupně...