facebook

Dáváme si malou vánoční pauzu 🎄
I během svátků (22. 12. 2025 – 4. 1. 2026) pro vás fungujeme, jen v upraveném režimu. Poštu, nová sídla i trvalé pobyty řešíme průběžně. Ostatní požadavky vyřídíme hned 5. ledna. Protože si ale i naše telefony zaslouží odpočinek, požadavky nám prosím pište pouze na e-mail: [email protected] ozveme vám co nejdříve. Krásné Vánoce!

Důvody pro zřízení virtuálního sídla

Ačkoliv se s možností zřídit virtuální sídlo firmy nedávno roztrhl pytel, je dobré znát objektivní důvody, díky nimž můžete plně využít této možnosti. Výhod je mnoho, ale mezi ty nejčastější patří níže uvedené:

Nízké provozní náklady

Naprosto jasný argument. Pokud ze zákona nepotřebujete svou vlastní provozovnu, jednoznačně můžete ušetřit mnoho prostředků. Nejenže zřízením sídla splníte svou zákonnou povinnost, ale navíc můžete získat prestižní adresu pro svoji firmu a zjednodušit si provoz a s tím spojený stres a odpovědnosti.

Lukrativní adresa

Dalším, již zmíněným důvodem, je možnost získání prestižní adresy. Ne, že by to bylo podmínkou pro úspěšné podnikání, ale adresa firmy v Praze, Brně či jiném větším městě může významně posílit důvěru vašich potencionálních obchodních partnerů ve vaši společnost.

Snadné zřízení

Při využití služby virtuální sídlo firmy získáte nejen adresu samotnou, ale veškeré zákonné odpovědnosti za vás zařídí poskytovatel této služby. Vám opravdu jen stačí občanský průkaz nebo plná moc toho, pro koho nové sídlo firmy zřizujete.

Menší frekvence kontrol

I to může být důvod pro zřízení virtuálního sídla firmy. Obzvlášť využijete-li adresu ve větším městě, například v Praze, dostanete se pod kontrolní úřad, který spravuje daleko větší počet firem, a tak je frekvence kontroly výrazně nižší než v menších městech, což jednoznačně dosvědčují statistiky.

Nadstandartní služby

Kromě samotného zřízení adresy pro vaši firmu, získáváte zajímavé výhody a nadstandartní služby, například ze zákona povinného označení štítkem na budově, kde máte adresu firmy, přebírání veškeré (i doporučené) pošty a informování o tom, nebo možnost využití zasedací místnosti pro vaše jednání, a to přímo na adrese, kde vaše nová firma sídlí.

Další články

EET končí. Jaké to má důvody? A jaké budou dopady?
4 min

EET končí. Jaké to má důvody? A jaké budou dopady?

EET končí. Jaké to má důvody? A jaké budou dopady? V pátek 25. listopadu Sněmovna odhlasovala zrušení elektronické evidence tržeb s platností od začátku roku...

6 min

CALL CENTRA POMÁHAJÍ RŮZNÝM FIRMÁM. A VY SI SLUŽBY NAŠEHO PARTNERSKÉHO CALL CENTRA NYNÍ MŮŽETE VYZKOUŠET ZDARMA!

CALL CENTRA POMÁHAJÍ RŮZNÝM FIRMÁM. A VY SI SLUŽBY NAŠEHO PARTNERSKÉHO CALL CENTRA NYNÍ MŮŽETE VYZKOUŠET ZDARMA! Call centra jsou důležitým nástrojem pro komunikaci se...

RIZIKA ŠPATNÉHO WEBDESIGNU A JAK KVALITNÍ DESIGN WEBU MŮŽE ZACHRÁNIT VÁŠ BYZNYS
4 min

RIZIKA ŠPATNÉHO WEBDESIGNU A JAK KVALITNÍ DESIGN WEBU MŮŽE ZACHRÁNIT VÁŠ BYZNYS

RIZIKA ŠPATNÉHO WEBDESIGNU A JAK KVALITNÍ DESIGN WEBU MŮŽE ZACHRÁNIT VÁŠ BYZNYS V dnešní době je webová stránka často první interakcí, kterou potenciální zákazník s...