facebook

RIZIKA ŠPATNÉHO WEBDESIGNU A JAK KVALITNÍ DESIGN WEBU MŮŽE ZACHRÁNIT VÁŠ BYZNYS

V dnešní době je webová stránka často první interakcí, kterou potenciální zákazník s vaší značkou zažije. První dojem je klíčový a může rozhodnout o tom, zda návštěvník zůstane a prozkoumá váš web (a možná u vás i nakoupí), nebo odejde ke konkurenci. Špatný webdesign může mít negativní dopady na váš úspěch. Pojďme se podívat na největší rizika nedostatečného webdesignu.

RIZIKA ŠPATNÉHO WEBDESIGNU A JAK KVALITNÍ DESIGN WEBU MŮŽE ZACHRÁNIT VÁŠ BYZNYS

Odrazení návštěvníků

Nepřehledný, zastaralý nebo neprofesionální design webu může okamžitě odradit potenciální zákazníky. Pokud se na vašem webu obtížně orientuje, návštěvníci ztratí zájem nebo trpělivost a odejdou jinam. Vysoká míra okamžitého opuštění stránky (bounce rate) signalizuje, že váš web nedokáže zaujmout a udržet si pozornost. To vede ke ztrátě potenciálních zákazníků a tržeb.

Poškození důvěryhodnosti

Špatný webdesign může vážně poškodit důvěryhodnost vaší značky a vašeho byznysu. Pokud váš web vypadá amatérsky, obsahuje chyby nebo se pomalu načítá, to všechno může u návštěvníků zpochybnit vnímání vaší profesionality a kvality vašich produktů či služeb. Nedůvěra vůči webu se totiž snadno přenese na nedůvěru k celé firmě, což může dlouhodobě poškodit vaši reputaci.

Problémy s použitelností

Web se špatnou použitelností frustruje uživatele. Pokud návštěvníci nemohou najít, co hledají, nebo se jim obtížně provádí požadovaná akce, pravděpodobně to vzdají. Špatná navigace, nejasné odkazy, malé písmo či tlačítka – to vše jsou příklady designových prohřešků proti použitelnosti, které mohou návštěvníky odradit od nákupu či jiné konverze.

Ztráta konkurenceschopnosti

V konkurenčním online prostředí si nemůžete dovolit zaostávat za ostatními. Pokud má totiž vaše konkurence modernější, přitažlivější a uživatelsky přívětivější weby, budou mít velkou výhodu v boji o přízeň vašich potenciálních zákazníků. Špatný design webu vás tak může stát velmi cenné obchodní příležitosti a podíl na trhu.

Řešení? Kvalitní webdesign od profesionálů

Všem těmto rizikům se dá předejít investicí do profesionálního webdesignu. Náš tým pro váš byznys vytvoří atraktivní, moderní web se skvělou použitelností, který zaujme vaše publikum a podpoří vaše obchodní cíle. Tedy navýší návštěvnost vašeho webu, potažmo konverze (prodeje).

Co s naším webdesignem získáte?

  • Unikátní design šitý na míru vaší značce = odlišíte se výrazněji od své konkurence
  • Intuitivní uživatelské rozhraní a snadnou navigaci = návštěvníci se u vás neztratí
  • Responzivní design = návštěvníkům se váš web skvěle zobrazí na všech zařízeních
  • Rychlé načítání = nebudete riskovat, že vám návštěvníci během čekání odejdou
  • Zvýšení důvěryhodnosti a profesionality vaší značky = tím spíše u vás nakoupí
  • Konkurenční výhodu a větší šance na úspěch = nebudete zaostávat za konkurencí
Nenechte svůj byznys trpět kvůli špatnému webdesignu. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit (případně zkontrolovat nebo upravit) svůj web, který podpoří váš růst a byznysový úspěch.

CHCETE PROBRAT SVŮJ PROBLÉM PO TELEFONU? JSME TU PRO VÁS

Stačí nám vyplnit nezávazný kontaktní formulář níže a my se vám ozveme. Nebo nám rovnou zavolejte na 602 654 355 nebo napište na [email protected].

Další články

PRONÁJEM VLASTNÍ KANCELÁŘE, NEBO RADĚJI VIRTUÁLNÍ SÍDLO?

PRONÁJEM VLASTNÍ KANCELÁŘE, NEBO RADĚJI VIRTUÁLNÍ SÍDLO? Na počátku podnikání si musí živnostník (OSVČ) i majitel společnosti (například s.r.o.) povinně zvolit adresu, kterou bude (nejen)...

Jak založit živnost?

Jak založit živnost? Výhody mezi podnikáním na živnost a formou společnosti s.r.o. jsme si již rozebrali v jednom z našich článků. Pokud jste se rozhodli...

Ready-made společnosti - výhody a nevýhody

Ready-made společnosti - výhody a nevýhody Pokud uvažujete o podnikání formou obchodní společnosti, určitě jste se již setkali s výrazem ready-made společnost. Co toto označení...